Skip to main content

Ruigrok Groep staat opnieuw in de spotlight. Deze keer in Into Business, het ondernemersmagazine dat verhalen vertelt over bedrijven met groeiambitie en visie. In het artikel 'De top van de branche' komen financieel directeur Jeroen Korporaal en manager huisvesting Ton Slobbe aan het woord over onze positie als Europees marktleider, onze strategie en de nieuwe generatie met Sanne van Haaster aan het roer.

Ruigrok in Into Business

Into Business is een magazine dat ondernemers met elkaar verbindt en inspireert. Ze schrijven over bedrijven die gezien, gehoord en begrepen willen worden. Geen gladde verhalen, maar échte ondernemersverhalen die tot de verbeelding spreken. Vier keer per jaar verschijnt het magazine in een groeiend aantal regio's, met aandacht voor actualiteit, thema's en netwerken.

En daar staan wij deze keer dus in. Niet voor het eerst overigens. Ook tijdens de opening van onze Ruigrok Tower schreven ze al over ons.

Officiële opening van een nieuw gebouw waarbij een rood lint wordt doorgeknipt door een man in grijs pak en een jong meisje. Naast hen staan meerdere aanwezigen, waaronder vertegenwoordigers van Ruigrok, voor de glazen entree van het pand

Wat Into Business over ons schrijft

Het artikel gaat over onze positie als Europees marktleider in de bloemenverpakking, met ruim 200 miljoen bossen per jaar. Maar ook over wat ons écht drijft: goed voor onze mensen zorgen. Jeroen en Ton vertellen over onze eigen huisvesting, over waarom we dat zo belangrijk vinden, en over hoe dat ons onderscheidt van andere partijen.

Opvolgingsplan en familiebedrijf
Mooi is ook de aandacht voor Sanne van Haaster, die vorig jaar is toegetreden tot het bedrijf en nu het management trainee programma doorloopt. Jeroen en Ton zijn vol lof: leergierig, gedurfd, met haar op de tanden. En met dezelfde ambitie als oprichter Peter Ruigrok. Dat maakt dat we vol vertrouwen zijn over de toekomst.

Huisvesting als kracht
Het artikel besteedt ook ruim aandacht aan ons vastgoed in Roelofarendsveen, waar 250 internationale medewerkers wonen op industrieterrein De Lasso. Studio's voor twee personen, appartementen voor vier. Sinds de ingebruikname: nul klachten. Dat zegt genoeg.

Een mooie bevestiging

Publicaties zoals deze zijn belangrijk voor ons. Niet omdat we constant in de media willen zijn, maar omdat het laat zien dat ons verhaal gehoord wordt. Dat we niet alleen maar worden gezien als 'een uitzendbureau', maar als een professioneel familiebedrijf dat toonaangevend is in de sector.

Benieuwd naar het volledige artikel? Lees het via Into Business. En wil je meer weten over Into Business zelf? Kijk dan op hun website.

Wil je meer weten over Ruigrok Groep? Neem contact met ons op.